Omleta din tofu si chia

Autor rețetă și fotografie: Conf. Univ. Dr. Irina Grebenișan

Etichete:

1.Omleta din tofu și chia este recomandată și pentru un regim vegan sau vegetarian.

2.Rețetă de post.

3.Rețetă potrivită pentru persoane cu intoleranță la lactoză și/sau gluten.

Ingrediente necesare:

-100 g tofu cu chimen

-1 lingură cu semințe de chia*

-1 ceapă verde

-diferite sortimente de roșii cherry

-1 linguriță cu ulei de floarea soarelui

Omleta in tigaie

Omleta in tigaie

Modul de preparare:

1.*Semințele de chia se spală la jet mic de apă, apoi se pun într-un recipient cu apă să se hidrateze peste noapte la frigider. Semințele de chia au capacitatea de a forma mucilagii și după ce se hidratează consistența este asemănătoare cu cea a unui albuș de ou. 

 2.Legumele se spală, se șterg cu un prosop din hârtie și se taie.

3.Brânza tofu se face bulgărași, apoi toate ingredientele se amestecă și se prăjesc într-o tigaie cu puțin ulei.

 
facebookyoutube  
facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedintumblrmail

No Comments Yet.

Leave a Reply