Meniu – Mic dejun – Duminica

Autor meniu și fotografie: Conf. Univ. Dr. Irina Grebenișan


 

Etichete:

1.Acest Meniu este recomandat și pentru un regim vegan sau vegetarian.

2.Rețetă de post.

3.Meniu recomandat și pentru persoane cu intoleranță la lactoză.


Micul dejun este o masă importantă care ne aduce necesarul de substanțe nutritive pentru a putea începe o nouă zi în plină forță. Ca în fiecare dimineață, înainte de a începe să mâncăm trebuie să ne hidratăm consumând 3 căni cu apă plată - în total 750 ml. Apoi, putem lua suprimentele alimentare (care fac parte din tratamentele naturiste de întreținere sau specifice pentru o anumită afecțiune), care se iau înainte cu 20 - 30 de minute înainte de masă. După micul dejun, la o oră sau conform prospectului se iau și suplimentele alimentare care trebuie administrate după masă.

Fiind o zi de duminică avem timp să pregătim sucul din fructe, pe care trebuie să îl bem separat de restul felurilor de mâncare. Fructele conțin glucide (fructoză) care sunt ușor asimilate și pentru a nu fermenta sucul din fructe nu trebuie băut nici în timpul mesei, nici imediat după masă, ci înainte cu 30 de minute. 

După ce terminăm de curățat aparatul cu care am făcut sucul putem să pregătim restul felurilor de mâncare.


Meniu:

-apă plată 3 x 250 ml (750 ml)

-suplimente alimentare (extracte gemoterapice, homeopate, capsule sau comprimate pe bază de plante medicinale)

-Suc de grapefruit

bagheta cu branza tofu si seminte 

- cereale homemade cu banană și scorțișoară

- iaurt cu cereale homemade 

-opțional ceai verde neîndulcit sau cafea fără cofeină 


 
 
facebookyoutube  
facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedintumblrmail

No Comments Yet.

Leave a Reply